dimecres, 1 de desembre del 2010

Espabilats publicistes?

Hola Miquel. Fa dies que veig la teva cara en diversos webs o blogs que sovintejo. No, no em molesta, sinó fós per això no hauria conegut la vostra web sobre els concerts de jazz, però ahir, quan vaig decidir posar fi als sorolls impertinents del meu ordinador, vaig tenir una sospita. Després de descobrir que era el ventiladoret de la tarja gràfica, en vaig cercar algunes per internet i finalment n'he comprada una de nova, a una botiga de Vilafranca.  La diferència de preu era insignificant. Però...ara a més de la teva cara, em trobo propaganda de targes gràfiques per tot arreu. I això m'ha fet pensar que hi ha algun programa o empresa, que ha detectat la meva cerca i ara m'ofereix, on hi ha la publicitat, al marge dret generalment, diferents models de targes.  Com que ja no crec que sigui casualitat, he pensat que potser tu sabries com comunicar-los que ja ho he solucionat.Una mica de publicitat no em molesta excessivament. El fet, però, de com s'ho fan per trobar les meves preferències si que em deixa intrigat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada