dijous, 17 de febrer del 2011

Els mestres que es fotin!


Interior vol recuperar l'“autoestima, la confiança i el reconeixement social” dels Mossos i els Bombers
Felip Puig es compromet a retornar el prestigi a la policia catalana “allunyant-se de la política de l'anterior govern”,"els mestres que es fotin", (aquesta darrera frase no l'ha dit ell, la pensa molta gent)"ja ens ha anat bé la política educativa del tripartit" (aquesta tampoc però m'ha arribat telepàticament)"volíem ensorrar l'escola pública i ens han fet la feina", aquesta l'ha sentit un amic meu que treballa de manteniment en els lavabos del parlament però com estava cagant no ha pogut identificar si qui la deia era de C. o d'U.  I jo acabo pensant:-per diginificar , recuperar la confiança i el reconeixement social dels polítics cal endollar un germà? Aquesta foto de la lluna, meva, però sense registre de la propietat,  em fa oblidar uns quants segons els problemes d'aquest món.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada