dilluns, 11 d’abril del 2011

Gràcies "El Periódico"


Gràcies nois. Quina va ser la meva sorpresa, com a barceloní, quan vaig veure la vostra eloqüent portada. Volieu atacar les consultes independentistes.  Ha resultat  una petita empenta inesperada, i segur, que involuntària. No us vau poder estar d'ignorar-ho. Cada cop menys diferència amb "la Vanguàrdia". A hores d'ara us estareu estirant els cabells. Heu demostrat un cop més, que en comptes d'informar, sou un panflet sensacionalista, partidista i sectari. Però els temps canvien i els vells lectors de tota la vida us van abandonant. Internet creix. No voleu la transversalitat: tres tasses! Estic tant content. Durant una pila d'anys he estalviat molts diners. Primer gràcies a deixar de comprar aquest diari. I després, molts anys després, deixant de fumar. Avui és el meu aniversari i estic doblement content.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada